• سه شنبه ٣ مرداد ١٤٠٢-١١:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧١٨٤
احمد صادقی: 4-164

کارشکنی در کمک به تعاونی های مسکن مغایر با سیاست های شورای ششم است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: توجه ویژه به معیشت کارکنان و کارمندان شهرداری خط مشی شورای ششم بوده و هست. لذا برخی کارشکنی ها که در خصوص ارائه کمک به تعاونی ها در برخی واحد های شهرداری صورت می گیرد؛ مغایر با سیاست های شورا است و شهرداری باید به سرعت به این امر ورود کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورا در تذکری گفت: خط مشی شورای ششم و به تبع آن مدیران شهرداری توجه ویژه به معیشت کارکنان و کارمندان به عنوان سرمایه اصلی و ارزشمند بوده و هست و شاهد مثال آن هم طراحی بسته خرسند ساز بوده که تحقق وعده ها و وعید ها، نشان می دهد که مدیریت شهری برای این موضوع اهمیت خاصی قایل است. 
وی ادامه داد: در این راستا یکی از مسائلی که بسیار مهم است توجه به مسکن بوده هرچند در این مهم قوانین دست و پا گیر نظیر استفاده از املاک عمومی و کمبود زمین سبب مطول شدن امر گشته، اما شهرداری می بایست نسبت به این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشد؛ گرچه اقدامات خوبی انجام شده و همچنین در راه است. 
صادقی افزود: با این وجود تعدادی گزارش به بنده رسیده که برخی مناطق نه تنها اهتمام و همکاری در این زمینه نداشتند بلکه به نوعی کارشکنی برای موضوع خانه دار شدن عزیزان داشته اند. از جمله اینکه دستور تخلیه دفاتر تعاونی مسکن را داده اند و یا اجازه فعالیت به مدیران تعاونی ها در ساعات اداری نمی دهند. این در حالی است که مدیران تعاونی می بایست برای پیگیری های تعاونی، به چندین دستگاه و نهاد و وزارت خانه در طول روز مراجعه کنند؛ لذا این کارشکنی ها مغایر با سیاست های مدیریت شهری است. 
صادقی ادامه داد : این در حالی است که اگر کمکی در این زمینه هم بشود کاملاً قانونی است و قانون این اجازه را داده که تسهیلاتی در اختیار تعاونی های مسکن قرار گیرد. لذا از معاون برنامه ریزی شهردار تهران می خواهم پیش از اینکه گزارش ها در این خصوص بیشتر شود؛ هر چه سریع‌تر به این موضوع ورود کنند.
 
نبود روشنایی، بوستان های منطقه 20 را به مکان های نا امن تبدیل کرده است
عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین در واکنش به گزارش محله گردی ناصر امانی در خصوص محله جوانمرد قصاب گفت: جا دارد از اقدامات آقای ناظم رضوی تشکر کنم و برای آقای شنگی هم آرزوی توفیق داریم . 
صادقی در ادامه اظهار داشت: بنده دو نکته در ارتباط با گزارش آقای امانی دارم؛ نخست آنکه موضوع روشنایی بوستان ها بسیار مهم است نه تنها فقط در ارتباط با محله جوانمرد بلکه اکثر بوستان های منطقه 20 و شهر ری خاموشی دارند و مدام هم بیان می شود اختلافات با اداره برق سبب ایجاد این موضوع شده است. 
وی ادامه داد: تاریکی سبب شده ، بوستان ها به محل تجمع معتادان متجاهر تبدیل شود و این امر بوستان های منطقه را ناامن کرده و امکان استفاده ار بوستان ها نیست؛ از آقای شنگی شهردار محترم منطقه می خواهم این موضوع را در دستور کار قرار دهند و در این ارتباط برادر خوبمان آقای شربیانی نیز جلسات خوبی را برگزار کردند. 
صادقی افزود: در ارتباط با زمین خاکی که آقای امانی در گزارش اشاره داشتند نیز باید بگویم که این زمین خیلی سال است که رها شده اما یک سرمایه گذار محلی وجود دارد که اذعان داشته با هزینه خودش زمین را چمن کند و رایگان در اختیار شهروندان قرار دهد؛ این سرمایه گذار سابقه خوبی دارد و درخواست داریم که شهرداری این موضوع را پیگیری کند تا این زمین احیا شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: